Message d'erreur

  • Notice : Undefined offset: 0 dans _getNidParent() (ligne 120 dans /home/users5/i/interromania/www/sites/all/modules/interRomania/ir_exercices/templates/theme.inc).
  • Notice : Trying to get property of non-object dans _getNidParent() (ligne 120 dans /home/users5/i/interromania/www/sites/all/modules/interRomania/ir_exercices/templates/theme.inc).
Versione :

I verdi chjassi di Formentera

I VERDI CHJASSI DI FORMENTERA : UN’ALTERNATIVA ECULOGICA – FORMENTERA

Cù i so 82 chm2, Formentera hè propiu l’isula ideale à chì si vole fà un giru à pedi o in bissicletta trà mezu à i so verdi chjassi chì, spartuti in 19 percorsi, anu da permette di cunnosce l’isula è e so piaghje piatte megliu è in modu più naturale ed eculogicu. A municipalità di Formentera hà publicatu un libracciolu duv’elli só pruposti issi 19 percorsi insignati cum’ellu ci vole è chì permettenu di cunnosce megliu l’isula è di gode si u paisaghju fendu u sport ma rispettendu l’ambiente. U più d’issi verdi chjassi si ponu sceglie più chè e strade è sò sicuri chì ùn ci hè risicu di perde si. Sò dinù perfetti da passighjà ci è, in particulare, vi arricumandemu di attippà à La Mola per l’antica via rumana chì sequita a costa è vi porghje una vista magnifica.

 
Longu à issi chjassi avete da scopre i vigneti, e cullettule di rena è i pineti dichjarati Aghje Naturale d’Interessu speciale, punti di vista panoramichi nantu à u portu di a Savina, golfi è spianate di rena maravigliose, l’architettura di l’isula cù e so case tipiche, i so muri in petra, e calate di sbarcu è i so casarelli di piscatori, zone cun l’acellame è una vegetazione diviziosa, … 
 

Altre infurmazione nantu à u situ: http://www.formentera.es