RIENTRATA CCU: Presentazione è cunferenza stampa

Scontri di 29.09.2013

Ghjorni fà, u serviziu di u CCU hà fattu a so rientrata. I rispunsevuli anu presentatu a prugramazione di l’annu 2014-2015, cun l’affollu di e varie cumpunente di l’Università di Corti. Thierry-Antoine SANTONI, vice presidente di u C.E.V.U, hà dettu quant’ella hè di primura l’attività è a creatività culturale per l’Università è a squatra chì a porta; Sylvia FLORE, Gaëlle PIFFERINI è Philippe ROCCHI rapresentavanu u Serviziu Cumunicazione chì impuntella è allarga u ribombu d’isse azzione; Vannina BERNARD-LEONI, direttrice di a Fundazione purtava testimunianza di un’iniziativa chì sviluppa un partenariatu impurtante cù u CCU, l’altri servizii è culleghi affollanu l’andatura culturale.

A squatra di u CCU hà sviluppatu a presentazione di u prugettu cun Luisa MINICONI (Rispunsevule amministrativa), Christelle MARTINEZ (secretariatu), Niculaiu FRESI (regia). Ghjacumu THIERS hà presentatu in particulare a funzione di u munituratu-studiante cù e sei munitrice chì accumpagnanu l’azzione longu à l’annata: ADAMI Maria, BOCHEREL Nolwenn, HOMAT Wyma, LENZINI Claudia, MORACCHINI Angelica, ROSSI Elodie.
I quant’à i dui prugramatori anu presentatu i spettaculi di CORSIC’ARTISTI (Niculaiu SORBA) è CORTINSCENA (Ghjuvan Petru GIUDICELLI).