U TEMPU CHÌ PASSA

Scontri di 30.03.2023

U TEMPU CHÌ PASSA

U tempu hè una ricchezza ch’è no avemu da spende à piacè. U scurrimentu di i minuti, di l’ore, di i ghjorni, di i mesi è di l'anni hè una realità indiscutevule chì ci fughje sempre di manu. A vita hè custruita di mumenti, di ricordi è di sperienze chì passanu cum'è un fiume chì si lampa in un mare scunnisciutu. U tempu hè un fattore chì ci dà a misura di a vita è di a morte.

A tristezza di u tempu chì passa hè chì ci ricorda u passatu è ci face riflette nantu à u futuru. U passatu hè qualcosa chì ùn si pò cambià, ma hè un tesoru chì si pò custruisce è da induve si pò ritene insegnamenti è valori. U futuru hè incertu, ma hè custante, è ogni momentu chì passa ci dà a possibilità di creà u nostru futuru è di apprezzà e cose ch’è no avemu campatu.

U tempu hè à listessu tempu u nostru più grande amicu è u nostru più grande nemicu. A vita hè fatta d’avvenimenti chì ci facenu esse felici o tristi. U tempu ci face una chjama à ogni stonda, è ci aiuta à guarisce da e fatiche è di e suffrenze. Ma u tempu ci face ancu invechjà è ci face perde e nostre capacità fisiche è mentale.

Perciò, hè impurtante di campà ogni minutu chì passa cum'è un regalu è di vive a vita in piena cuscenza di u so valore chì ci arricchisce, di apprezzà ogni ghjornu è di fà qualcosa chì ci rende felice. A vita hè un'arte è ogni ghjornu hè una tela chì si pò pinghje cù e nostre scelte è e nostre azzione.

Pè compie, u tempu hè un fattore chì ci face cuntrullà e nostre vite. Hè impurtante di apprezzà ogni minutu chì passa è di campà a vita cù passione è determinazione. A vita hè un donu è u tempu hè u mezu chì ci face apprezzà sta ricchezza. U tempu hè inestimevule, perciò siamu pronti à abbraccià ogni minutu chì passa è campà ogni ghjornu cum'è un novu principiu.

 

U tempu, imperiosu è silentinu,

Senza ch'è nisun u pò impedì, corre

È cum’è l'onda nant'à u litu, more

È cusì vanu e nostre vite.

Ùn ci resta chè à ramintà,

E fole è i ricordi di stu mare,

Chì sò passati eri, ma chì sò sempre à noi,

Sustegnu à u nostru caminu chì ci face esse noi.

Ùn sò l'ore chì passanu,

Nè i mesi o l'anni chì scappanu,

Ma sò i mumenti chì ci fermanu,

In stu corsu sfrenatu è impettu.

U tempu, hè un fattore chì ci custringhje,

Ma chì ci dà dinù e stelle più fulgurente,

Chì ci face capì u valore di u tempu chì passa,

È ci mostra u caminu à seguità.

Allora apprezzemu ogni minutu chì passa,

È ogni ghjornu cum'è un novu principiu,

Perchè chì u tempu hè un inestimevule, donu

Chì ci face apprezzià a nostra vita meravigliosa è straordinaria.

 

Visionner la vidéo