BIFFI Giancarlo

Giancarlo BIFFI di ceppu vene da Brescia. Si hè integratu in Sardegna. Hè regista, attore è dramaturgu. Cullaburatore di u giurnale “Il Sardegna” è di a rivista “Libertaria”. Hà fattu una tesa nantu à u teatru sardu à u DAMS in Bologna. Hè cofundatore di u gruppu Cada die Teatro, dopu praticatu l’Ista di Volterra diretta da Eugenio Barba.
Cun Cada die Teatro duv’ellu face u direttore artisticu hà purtatu in scena più di 30 opere. Dice di a so indiatura : « Ùn facciu micca teatru solu per mette qualchì soria in scena, ma perchè chì sò cunvintu chì in ogni cosa ch’e facciu ci hè un bisognu di presenza forte, non solu per l’arte, ma sopra à tuttu per risponde à a dumanda : l’arte deve serve à chè ? Hè una manera, a mo manera, di risponde à a barbaria. Hè un modu per riesce à unisce inseme u fattu persunale di u piacè di fà teatru da una banda è po a voglia di sensu è risposte à a nostra azzione : hè u singulare messu impastatu cù u plurale ».


**


Giancarlo BIFFI bresciano d’origine, ma sardo d’adozione, è regista, attore e autore di teatro. Collaboratore del quotidiano “Il Sardegna” e della rivista “Libertaria”. Laureato al DAMS di Bologna, con una tesi sul teatro in Sardegna, ha dato vita con altri compagni sardi al gruppo teatrale Cada Die Teatro dopo aver frequentato l'Ista di Volterra diretta da Eugenio Barba.
Con i Cada Die, di cui è il Direttore artistico, ha messo in scena, scritto e in alcuni casi interpretato più di trenta opere teatrali. “...non sto nel teatro unicamente per mettere in scena delle storie, ma con la convinzione che in ogni cosa e azione che faccio c’è un bisogno di presenza forte, non solo per “l’arte”, ma soprattutto per dare risposta alla domanda: a chi e a cosa l’arte deve servire? È un modo, il mio, di resistere alla barbarie. È il riuscire a coniugare il fatto egoistico del piacere di far teatro alla voglia di significato e risposte al nostro fare; è il singolare che si stratifica al plurale.”


LIBRI
Rosmarino, ma tu mi vuoi ?
Cuore mancino, hamlet revolution e altre storie (fuori margine)
Rosmarino a caccia grossa
Rosmarino e il frigorifero che parla
Un teatro di storie (fuori margine)
Rosmarino e Corteccia il pipistrello
Mariposa, la farfalla meccanica
Gufo Rosmarino