Resucontu di a visita di Antoni Arca di u 2001

Scontri di 01.04.2001

Ultimamente, in u quatru di e so cunferenze misinche cù scrittori di u Mediterraneu, u Centru Culturale Universitariu hà ricevutu à Antoni ARCA, pueta, prusatore è militante culturale di Sardegna. Arca hà datu una cunferenza à l’Università di Corti è rispostu à e dumande di parechji giovani cucolti custì per l’occasione. Ci eranu dinò i sculari di u liceu Pasquale Paoli di Corti, chì avianu studiatu cù e so prufessore (di talianu è di francese, Maria Natale Sorrentino è Anna Maria Peraldi) u libracciolu scrittu da Arca in cullaburazione cù a Classa IIIA Scuola Media n°3 di Alghero in Sardegna Lo scheletro francese

Un scontru pienu di prufittu per tutti i participenti chì si primureghjanu di sviluppà è di rende regulari i raporti trà i giovani à u mumentu chì si cerca à creà una manera cumuna di campà al dilà di e fruntiere è senza scurdà si omu di e culture tradiziunale duv’elli sò arradicati tutti quanti i citadini di l’Europa.

U libru (ISBN 88-86229-76-3), l’hà publicatu l’editore Condaghes di Cagliari in a so cullezzione “ Ex Libris ”ed hè dispunibule à u prezzu di 5,16 euro.

CONDAGHES snc.via S.Eulalia,52-09124.CAGLIARI.

Tel/fax : 070659542

e-mail : condaghes@tiscalinet.it